Prep for USMLEPrep for USMLE
         Forum      |     Resources New Posts   |   Register   |   Login





 Announcement  



Post Reply  
  • 70/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Author1427 Posts
  #521


پیدا کردن دکتر روانشناس خوب در تهران کار چندان ساده ای نیست. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال یک روانشناس خوب در تهران هستید این مقاله به شما کمک خواهد کرد

اگر ساکن کلان شهر تهران هستید در کنار تمام مزایا و امکانات زندگی شهری، استرسورهای محیطی اجتناب ناپذیری را تجربه می کنید که اعصاب شما را قلقلک می دهند. سرعت بالای زندگی شهری، ترافیک، آلودگی صوتی، ارتباطات اجتماعی پیچیده همه و همه چیزهایی هستند که می توانند چالش برانگیز باشند و استرس های ناشی از آنها اگر درمان نشوند می توانند منجر به افسردگی یا مشکلات حادتر مثل اضطرابهای نوروتیک شوند.

بررسی احساسی که درجلسه اول به شما دست می دهد کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا جلسه بعدی را هم بروید یا خیر.  پس از چند جلسه اول، شما باید احساس آرامش، امیدواری و قدرت داشته باشید تا بتوانید تغییر ایجاد کنید. با این حال، همه ما متفاوت هستیم و فرایند بهبود می تواند کمی برای برخی افراد طول بکشد.مهم ترین فرد در فرایند درمان خود شما هستید. بدانید که شما باید یک شرکت کننده فعال در روند درمان باشید و تکالیف و تمرین هایی که هر روز در میان جلسات انجام می دهید، واقعا مهم هستند.




آیا تابحال برای شما پیش آمده که دوست داشته باشید برای لحظاتی از حجم زیاد این همه استرس های محیطی خلاص شوید؟

یا آیا زمانهایی وجود داشته که حس کرده باشید تحمل موضوعات خارج از توان شما است؟

به احتمال خیلی زیاد جواب بله است:

تقریبا همه ی ما به روش هایی برای شارژ کردن باطری جسم و ذهنمان احتیاج داریم که این روشها در همه متفاوت است، بعضی ها حلقه های ارتباطی نزدیکی با دوستانشان برقرار می کنند، بعضی ها سفر کردن، ورزش یا تفریح را انتخاب می کنند، برخی مطالعه می کنند و گروه دیگری هم در کنار راه های مختلفی که برای شارژ کردن باطریشان دارند ترجیح می دهند دغدغه های خود را با یک دکتر روانشناس خوب در میان بگذارند تا سازگاری و مقاومت بهتری در مسائل پیدا کنند.

داشتن قرار ملاقات با یک روانشناس خوب در تهران در کنار برنامه های روزمره تا حد خیلی زیادی سلامت روان شما را ارتقاء می دهد، جلسات شما می توانند به دلایل مختلفی تنظیم شوند:

پیشگیری از مشکلات با یادگیری مهارتهای جدید و غلبه بر احساسهای منفی چون یاس، ناامیدی و خشم

اغلب موقعیتهای زندگی ما به خودی خود آسیب رسان نیستند و مراجعه به روانشناس در این شرایط بیش از همه به منظور پیشگیری از بروز مشکلات بعدی است. فرض کنید متوجه عیب کوچکی در ماشین خود شده اید، ترجیح می دهید تا قبل از اینکه این عیب کوچک تبدیل به عیب بزرگتری شود و شما را از کار و زندگی بیندازد ماشین خود را به دست یک تعمیرکار بسپارید اما چون به شدت پرمشغله هستید و فکر می کنید عیب ماشین هم خیلی عجیب و غریب نیست ماشین خود را به اولین تعمیرگاهی که سر راه می بینید می سپارید، بدون اینکه از مهارت تعمیرکار مورد نظر مطمن باشید.

روز موعد تحویل وقتی از تعمیرگاه بیرون می آیید متوجه می شوید ایراد کوچک قبلی ماشین بهتر که نشده هیچ، انگار چند جای دیگر هم عیب پیدا کرده. این در حالی است که موقع پرداخت صورت حساب هم احساس خیلی خوشایندی نداشتید و فکر می کنید بیشتر از آن چیزی که لازم بوده هزینه کرده اید. مجبور می شوید مجدد به تعمیرگاه برگردید و احتمالا تعمیرکار هم عیب کار خودش را نمی پذیرد و ماشین نگون بخت که درست نشده به تعمیرگاه دیگری سپرده می شد. اما احتمالا این بار از چند راه پرس و جو می کنید تا تعمیرکار بهتری پیدا کنید. تصور کنید چه مقدار زمان، هزینه و استرس در این میان متحمل شده اید.

در واقع منظور ما این است گرچه در هر شغلی گزینه های زیادی وجود دارند اما بهتر است بهترین گزینه را با توجه به شرایط خودتان جستجو کنید.

آیا قبلاً چندین بار به مشاور و روانشناس مراجعه کرده اید و نتیجه ی دلخواه را نگرفته اید؟ آیا به دنبال یک روانشناس خوب، حرفه ای و قابل اعتماد می گردید؟

بگذارند درمانجو هر چقدر که می خواهد سخن بگوید روانشناس باید به یاد بیاورد که  باید شنونده ی خوبی باشد براي درک مشکل مراجع و تشخیص اختلال نباید شتاب کند تعجیل کردن و کم حوصلگی را کنار بگذارد. تشخیص شتاب زده امکان دارد خطا باشد. همان گونه که ميدانيد بعضی از اختلالات روان شناختی نشانه های نزديک به هم دارند پس شکیبایی رمز پیروزی است.

یک دکتر روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فاکتورهایی وجود دارند که به شما برای پیدا کردن روانشناس خوب در تهران کمک خواهند کرد، قبل از آن بهتر است بدانیم یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک روانشناس خوب، نسبت به شما و تمام آنچه که هستید پذیرش نامشروط دارد.

یک دکتر روانشناس خوب، برای ایجاد یک رابطه درمانی قوی بر اساس اصول انسانی تلاش می کند.

روانشناس خوب باید قابل اعتماد بوده و امین اسرار مراجعین خود باشد.

یک مشاور روانشناس، شما را نسبت به الگوهای رفتاری مسدود کننده یا مشکل سازتان آگاه می کند.

یک روانشناس خوب، مهارتهای ارتباطی پیوند دهنده و تعامل سازنده را به شما می آموزد.

یک دکتر روانشناس خوب، عوامل و ریشه مشکلات خانوادگی یا شخصی شما را بررسی می کند.

چه زمانی به روانشناس مراجعه کنیم؟

چه زمانی به بهترین روانشناس ایران مراجعه کنیم؟

به طور کلی هیچ محدودیت خاصی درباره زمان مراجعه به مشاوره وجود ندارد و یک مشاور خوب به دلیل تخصص داشتن در مهارتهایی مثل شنوندگی فعال، برچسب نزدن، رازداری و دیدگاه پذیرا نسبت به موضوعات می تواند در همه حال گزینه ی مناسبی برای گفتگو درباره مسائل شخصی شما باشد.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته مراجعه به روانشناس یک امر بدیهی و ضروری به شمار می رود و بسیاری از افراد درباره تصمیم های مهم زندگیشان یا مسائل روزمره به روانشناس مراجعه می کنند.

اینستاگرام کلینیک ایران

حیطه های درمان یک روانشناس کدام است؟

چنانچه بخواهید بر اساس موضوع خاصی از راهنمایی های روانشناس برخوردار شوید حیطه هایی در روانشناسی مشاوره وجود دارد:

مشاوره و روانشناسی فردی

این نوع مشاوره بیشتر جنبه پیشگیری و مهارت افزایی دارد. ممکن است مساله ی خیلی حادی در زندگی شما وجود نداشته باشد اما ترجیح بدهید برای پیدا کردن جواب برخی از سوالهایتان یا صحبت کردن درباره مسائلی که کم و بیش آزارتان می دهد از روانشناس مشورت بگیرید و مهارتهای سازگاری خود و همچنین آگاهی تان را افزایش بدهید.

نتیجه ی چنین جلساتی معمولا تصمیم گیری بهتر، انتخابهای آگاهانه تر و احساس رضایت بیشتر از خود است.

مشاوره پیش از ازدواج در کلینیک ایران


با توجه به اینکه ازدواج یکی از مهمترین و در عین حال جز پراسترس ترین تغییرات زندگی هر شخصی به شمار می رود، ضرورت مشاوره ازدواج در زندگی شهری و مدرن امروز بسیار پررنگ است.

در این نوع مشاوره معمولا زوجین با جزییات ویژگی های شخصیتی یکدیگر آشنا می شوند تا تصمیم آگاهانه تری برای سالها زندگی مشترک بگیرند، در عین حال هم با توجه به اینکه شکل گرفتن هویت عاطفی یکی از جنبه های رشدی طبیعی همه افراد می باشد، لازم نیست حتما فردی را به عنوان خواستگار یا شریک عاطفی داشته باشید تا از مشاوره پیش از ازدواج بهره مند شوید.

برای آگاهی بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج چیست و به چه دردی می‌خورد؟

شما می توانید برای آگاه تر شدن نسبت به ایده آل های عاطفی خود به جلسه مشاوره ازدواج یا کارگاه مشاوره ازدواج مراجعه کنید.

برای رزرو وقت مشاوره ازدواج، خانواده و طلاق تماس بگیرید:

مشاوره زوج درمانی و مشاوره خانواده

در طول زندگی مشترک بارها به موقعیتهایی دچار می شوید که نمی دانید باید چگونه با همسر خود و موضوعات مشترکتان برخورد کنید، ممکن است مسائلی در رابطه شما وجود داشته باشند که تنها با کمک مشاوره خانواده بتوانید از عهده مدیریت آن بر بیایید.

این مقاله به شما کمک زیادی می کند: چه زمانی به مشاور خانواده نیاز دارید؟

تحقیقات نشان داده اند زوج هایی که برای حداقل یک بار در طول زندگی زناشویی خود از زوج درمانگر کمک گرفته اند کیفیت ارتباطی بهتری را تجربه می کنند و کمتر دچار طلاق می شوند.

مشاوره روابط صمیمانه

متاسفانه یا خوشبختانه همه ی روابط عاطفی به سرانجام مطلوبی ختم نمی شوند. شکست در روابط عاطفی، جدایی ها و خیانت افراد را دچار نوعی سوگ می کند که اگر به درستی ترمیم شوند باعث رشد فرد و اگر ترمیم نشوند باعث آسیب های روحی و روانی به فرد خواهند شد.

یک دکتر روانشناس خوب به شما کمک خواهد کرد که الگوهای ارتباطی خود را بشناسید و عواملی که سبب جذب شما در روابط عاطفی می شوند یا باعث شکست رابطه شما شده اند را بررسی و ترمیم کنید.

مشاوره سوگ

مشاوره سوگ

در مشاوره سوگ با فرد سوگوار درباره احساسات ناخوشایند مربوط به از دست دادن صحبت می شود و او را برای سازگار شدن مجدد با زندگی عادی و پذیرش اتفاق پیش آمده سوق می دهند.


یک روانشناس کودک درباره مسائل تربیتی کودکتان همراه شما خواهد بود، آگاهی نداشتن از مهارت های فرزندپروری می تواند تجربه شیرین بچه دار شدن را به تجربه ای استرس زا و ناراحت کننده تبدیل کند. شما در جلسات مشاوره کودک اطلاعاتی را به دست می آورید که به توانمندتر شدن شما در یک تربیت سالم کمک خواهد کرد.

برای مشاوره رایگان و رزرو وقت مشاوره کودک و نوجوان تماس بگیرید:

مشاوره ترس ها یا وسواسها

بعضی از افراد سالهای زیادی از عمر خود را دچار ترسهای غیر قابل کنترل از موضوعات خاصی هستند که زندگی و روابط آنها را مختل می کند. تعداد خیلی زیادی از این افراد حتی از صحبت درباره اینکه چنین ترس هایی در وجود خود دارند خجالت زده می شوند و همیشه در حال پنهان کردن این جنبه از وجود خود هستند.

ترسهای مربوط به دوران کودکی که گاهی تا بزرگسالی ادامه پیدا می کند مثل ترس از حیوانات، ترس از تاریکی ، ترس از تنهایی ، ترس از ارتفاع ، ترس از فضای بسته ، ترس از در جمع بودن و ... ترس هایی هستند که می توانند بر اعتماد به نفس و سبک زندگی شما تاثیر بگذارند. خیلی از این ترسها با مشخص شدن ریشه های مربوط به آن و جلسات روانشناسی درمان می شوند.

به طور معمول اولین منبع مورد اعتماد ما برای انجام دادن کاری پرسیدن از اطرافیانی است که مورد قبول ما باشند، در این مورد می توانید از تجربه دوستان و نزدیکان خود استفاده کنید و چنانچه روانشناسی مورد اعتمادی را می شناسند به شما معرفی کنند.

روانشناس بالینی خوب در تهران

3. در اینترنت و شبکه های اجتماعی سرچ کنید

شما می توانید بنا به موضوعی که قصد مشاوره گرفتن به آن دلیل را دارید در اینترنت سرچ انجام دهید. البته این خیلی مهم است که با چه کلمات و عباراتی و چگونه در گوگل جستجو می کنید. مثلاً با سرچ عبارت "روانشناس خوب در تهران" ، "مشاور خوب در تهران" ، "روانشناس خانواده در تهران" فهرست بسیار بهتری از افرادی که در این حوزه فعال هستند برای شما نمایش داده شود. تا اینکه فقط از عبارت "روانشناس" استفاده کنید.

حالا اگر آشنایی قبلی با افراد حاضر در لیست نداشتید و برای انتخاب کمی سردرگم شده بودید به نکات زیر توجه کنید:

نظرات اکثریت کاربران درباره مشاور: درباره بعضی از روانشناسان مطرح در اینترنت نظرات کاربران و گفتگوهایی که انجام می شود می تواند راهنمای خوبی برای میزان رضایتمندی باشد.

دسترسی آسان: قطعاً وقتی با روانشناس خود قرار ملاقات دارید ترجیح می دهید با اعصاب آرام تر و تمرکز بیشتری به مطب برسید و در ابتدای جلسه با کلافگی مجبور به توضیح دادن درباره جای پارک و ترافیک نشوید! ترجیحا به دنبال مطب مشاوره ای باشید که برای شما امتیازهای زیر را داشته باشد:

به ایستگاه مترو یا اتوبوس نزدیک باشد

جای پارک مناسب داشته باشد.

از محل استقرار شما خیلی دور نباشد.

4. نیازهای خود را بشناسید:

دانستن این موضوع که ترجیح می دهید با روانشناس خانم صحبت کنید یا آقا، اینکه حاضرید نسبت به جلسات درمانی متعهد باشید، چه انتظاراتی از روانشناس خود دارید باعث می شود جستجوی راحت تری داشته باشید.

سعی کنید لیستی از انتظارات خود در ذهن تهیه کنید و در اولین جلسه تا حد ممکن شفاف و راحت با درمانگر خود صحبت کنید تا رابطه درمانی بهتری در جلسات شما شکل بگیرد.

5. اگر خرده فرهنگ خاصی دارید:

ممکن است در خانواده ای زندگی کنید که آداب و رسوم خاصی در آن حاکم است، یا از یک شهرستان به تهران مهاجرت کرده باشید. بنابراین سعی کنید مشاوری را پیدا کنید که به جای تمرکز داشتن روی یک قشر از اجتماع درک گسترده تری از خرده فرهنگها و جامعه داشته باشد تا احساس همدلی بیشتری را در جلسات تجربه کنید.

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی روانشناس خوب در تهران

با توجه به صحبت هایی که انجام شد احتمالا بعد از خواندن این متن پیدا کردن یک مشاور خوب در تهران کار راحت تری به نظر می رسد، بعد از اینکه گزینه مناسب خود را پیدا کردید فرصت را از دست ندهید و قرار ملاقات روانشناسانه خود را تنظیم کنید، صحبت کردن با روانشناس مطمئناً خالی از فایده نخواهد بود و شما را به خودشناسی و سازگاری بهتر با زندگی پرسرعت و مدرن شهری هدایت خواهد کرد.

یادتان باشد جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است و همانطور که گفته شد: لازم نیست حتما مشکل خاصی داشته باشید تا در تکاپوی مراجعه به یک روانشناس خوب باشید.

بهترین روانشناسان تهران

با پیچیده تر شدن زندگی های امروزی، افراد در بسیاری از مواقع در برخورد با مشکلات و پیچ و خم های زندگی مستاصل می شوند و نیاز دارند تا با روانشناس مشورت کنند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال لیست بهترین روانشناسان تهران هستند. دقت کنید چه مشکل شما مشکلی موقتی باشد چه دائمی که مدت های طولانی است که همراه شماست بایستی به بهترین روانشناس مراجعه کنید.

حال موضوع اصلی آن است که بهترین روانشناسان تهران چه کسانی هستند. برای دریافتن این موضوع ابتدا باید با ویژگی ها و وظایفی که بهترین روانشناسان دارند آشنا شوید.

در ادامه مقاله سعی می کنیم تا شما را با یک روانشناس خوب آشنا کنیم:

ویژگی بهترین روانشناسان تهران :

شنونده بودن:

اولین ویژگی مهم بهترین روانشناسان تهران شنونده بودن آنان است. روانشناسان باید به خوبی بتوانند به صحبت های مراجعین خود گوش دهند و اجازه دهند آن ها در مورد تمام  زوایای مشکلات و شرایط خود به خوبی توضیح دهند.

مراجع باید احساس کند که روانشناس کاملا به صحبت های وی گوش فرا می دهد و خود را با دیگر چیزها مانند گوشی یا … درگیر نکند.

قابل اعتماد :

بهترین روانشناسان تهران معمولا قابل اعتماد ترین روانشناسان هم هستند. این افراد هرگز مسائل شخصی شما را در هیچ موردی بازگو نمی کنند. علاوه بر این یک روانشناس خوب در شما حس اعتماد را ایجاد می کند و بدین ترتیب شما می توانید به راحتی درباره خصوصی ترین مسائل با وی صحبت کنید تا به بهترین شما را راهنمایی کند و در حل مشکلات شما را یاری دهد.

امید دهنده و مثبت اندیش :

روانشناس خوب همواره به بهتر شدن شرایط شما امیدوار است و تلاش می کند تا از هر شیوه ای استفاده کند تا شما به بهبودی خود امیدوار باشید. آنها هیچ گاه شما را نا امید نمی کنند و در مسیر رسیدن به احساس رضایت شما را یاری می دهند. این روانشناسان به شما یاد می دهند چگونه امیدوار باشید و در جهت بهبودی شرایط خود گام بردارید.

مشاور کنکور ریاضی 99بخوانید

توضیح مسیر درمان برای مراجع :

یک روانشناس خوب به شما توضیح می دهد که می خواهد چه روش درمانی را در پیش بگیرد و آن را با شما در میان می گذارد تا به همراه هم بتوانید فرآیند درمان را به خوبی طی کرده و اهداف خود را محقق کنید.

در واقع یک رونشناس خوب به مراجع خود اعتماد و اطمینان دارد و او را در جریان اهداف خود در طی درمان قرار می دهد.

عدم توصیه مستقیم :

یکی از ویژگی های واضح بهترین روانشناسان تهران آن است که هرگز به شما دیکته نمی کنند که چه کاری را باید انجام دهید مگر در شرایط بسیار ضروری . در واقع یک روانشناس تنها به شما یاد می دهد که چگونه بتوانید تصمیم درست و مناسب اتخاذ کنید.

در واقع او شرایط شما را می سنجد عوامل مهم را برای شما روشن می کند و در انتها به شما اجازه می دهد تا به تنهایی در مورد موضوع تصمیم نهایی خود را بگیرید.

حرفای شمارا با جان دل گوش میکند :

یکی از مهم ترین مباحث در زمینه روانشناسی این است که به حرفای شما خوب گوش دهد  تا اگاهی لازم جهت دادن بهترین مشاوره را داشته باشد پس بهترین مشاوره باید بهترین شنونده نیز باشد.

روان شناس یک راز دار تمام عیار :

یه روانشناس خوب دارای ویژگی های بسیاری هستند که از جمله میتوان به راز دار بودن انها اشاره کرد شما وقتی به عنوان مثال وقتی شما در مورد مشکل خود با یک روانشناس حرف میزنید مطمئن باشید که حرفای شما به بیرون از اتاق درز نمیکند و چیزی است بین شما و مشاورتان

شرایط شما را  روشن می کند :

روانشناس باید بتواند پس از شنیدن توضیحات کامل مراجع مشکل وی را برایش توضیح دهد. مراجع به هیچ وجه نباید در طول جلسه و یا حتی پس از آن احساس سردرگمی نسبت به شرایط خود داشته باشد. بدین ترتیب به شرایط فعلی خود واقف می شود و بهتر می تواند مراحل درمان و حل مشکلات را طی کند.

بهترین روانشناسان تهران

احترام به عقاید :

مسلما افراد در خانواده و قومیت های متفاوتی رشد کرده اند و همین امر باعث می شود تا افراد فرهنگ ها و عقاید مختلفی داشته باشند که زندگی آنان را به صورت کاملا مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. بهترین روانشناسان تهران به راحتی می توانند این تفاوت های فرهنگی را درک کرده و به هیچ وجه نسبت به این عقاید و باورها توهین نکنند یا آن را به سخره نگیرند. یک روانشناس خوب با در نظر گرفتن عقاید یک فرد تلاش می کند تا وی را در مسیر درمان راهنمایی کند.

روانشناسی و مشاوره دو تا از رشته های تخصصی حوزه روان می باشد که مثل سایر رشته های تخصصی این رشته بسیار حساس است چون با روان انسان ها سر و کار دارد. در این مقاله بررسی می کنیم که بهترین مشاور در تهران یا دکتر روانشناس خوب در تهران چه مهارت هایی را باید داشته باشد تا به عنوان بهترین روانشناس خوب در تهران شناخته شود. نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که متخصص روانشناسی در تهران الزاما نباید مشهور باشد بلکه باید مهارت های لازم را داشته باشد.

ویژگی های روانشناسان خوب

چطور دکتر روانشناس متخصص پیدا کنیم

(نکته ای در خصوص بهترین مشاور در تهران )

ویژگی های بهترین روانشناس در تهران

تصویر همکاران کلینیک نیک مهر در مقاله بهترین روانشناس تهران

اینفوگرافی بهترین روانشناس تهران

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

۱- حس همدلی :

برای این که فردی دکتر روانشناس خوب در تهران باشد در گام اول باید بتواند یک همدلی خوبی را با مراجعش ایجاد کند. حس همدلی یعنی اینکه متخصص روانشناسی  بدون هیچ گونه قضاوتی صحبت های مراجع کننده اش را بشنود و بتواند خودش را جای طرف مقابل بگذارد و از منظر او قضایا را نگاه کند. این موضوع باعث می شود که مراجع نسبت به روانشناس و مشاور احساس راحتی کند و نسبت به او اعتمادش جلب شود. متاسفانه برخی از مشاورین در این مورد ضعیف هستند و نمی توانند یک حس همدلی خوبی را با مراجع برقرار کنند.

۲- گوش شنوا داشتن در روانشناس خوب در تهران :

دومین آیتم در خصوص ویژگی های بهترین دکتر روانشناس ، گوش شنوا داشتن مشاور است. این یعنی روانشناس در خصوص مراجع کننده اش شنونده خوبی باشد و خوب به صحبتهای او گوش کند. متاسفانه برخی از روانشناسان در این موضوع دچار ضعف هستند و خیلی به سرعت بدون اینکه کامل حرف های مراجع کننده را شنیده باشند به او راه حل می دهند.

۳- مهارت های ارتباطی قوی :

دیده شده که خیلی از روانشناسان بعد از چندین سال کار در حوزه روان به دلیل خستگی و فرسودگی شغلی که برایشان حادث می شود برای ارتباط گرفتن با مراجع خیلی وقت نمی گذارند و خیلی عادی از این آیتم می گذرند در صورتی که مهارت های ارتباطی برای بهترین متخصص روانشناسی در تهران شدن می تواند ضروری باشد. پس بسیار ضروری است که دکتر روانشناس خوب در تهران بتواند ارتباط بسیار خوبی با مراجعین برقرار کند تا آنها بتوانند همه اطلاعات لازم را در خصوص مشکل اشان با متخصص روانشناسی درمیان بگذارند.

۴- داشتن ثبات عاطفی :

از آنجا که مشاور خوب در تهران خیلی از اوقات در جریان مشکلات نگران کننده مراجعان خود قرار می گیرد بنابراین خیلی مهم است که ثبات عاطفی و احساسی داشته باشد و به اصطلاح روحیه عاطفی خود را نبازد تا بتواند به مراجعش بهترین کمک و مشورت ها را بدهد.

۵- تحلیل ذهنی قوی در روانشناس خوب در تهران :

یکی از آیتم های کارآمدی که باید داشته باشد این است که تحلیل ذهنی قوی داشته باشد تا آموخته های دروس دانشگاهی و کارگاه های آموزشی خود را در خصوص مراجع کننده اش به کار ببرد و مختص همان مراجع کننده پروتکل درمانی را بنویسد.

۶- ارزیابی و تشخیص دقیق :

ارزیابی و تشخیص دقیق در واقع ۵۰ درصد و گاهی ۱۰۰ درصد درمان است. این یعنی اگر در ارزیابی یا تشخیص ، بهترین مشاور در تهران خطا و اشتباهی کند ممکن است مراجع بعد از چندین جلسه درمان ، بخاطر اینکه حالش بهبود پیدا نکرده دست از درمان بکشد و اعتماد به نفس اش در خصوص درمانش پائین بیاید و این جمله را بگوید که او هیچ موقع خوب نخواهد شد. پس ارزیابی و تشخیص در درمان خیلی مهم است.

۷- متعهد به یادگیری و بروزنگهداشتن معلومات :

با رویکردهای جدیدی که هر ساله در زمینه حوزه روان رخ می دهد لازم است که دکتر روانشناس خوب در تهران مدام در دوره های آموزش ، کنفرانس ها ، سمینارها و …. شرکت و دانش خود را به روز نگه دارد. متاسفانه خیلی از روانشناسان بدلیل اینکه بعد از مدتی در زمینه کاری خود معروف می شوند دیگر اطلاعات و دانش خود را به روز نمی کنند و همان اطلاعاتی قدیمی را به خورد مراجع کنندگان خود می دهند و همین باعث می شود که یکی از علت های شکست درمان رخ دهد.

۸- عالم به زبان بدن روانشناس خوب در تهران:

مشاور خوب در تهران کسی است که اطلاعاتی در خصوص نشانه های زبان بدن دارد چون این موضوع می تواند در شناخت هر چه بهتر مراجع کننده به او کمک کند و باعث شود رفتارهای درون جلسه درمان خیلی خوب تحلیل و در جمع بندی و تشخیص مورد لحاظ قرار گیرد. لازم به ذکر است که حالت های رفتاری و چهره مراجع برای یک فرد متخصص حوزه روان ، همچون آیینه ای تمام نمایی از مشکلات اوست.

۹- مهارت سازمادهی و صیانت از اطلاعات بیمار :

یک دکتر متخصص روانشناسی در تهران باید آخرین اطلاعات درمانی مربوط به جلسات مراجعین را به صورت منظم و طبقه بندی شده ذخیره و نگهداری نماید و اجازه ندهد به جزء خودش، فرد دیگری به آنها دسترسی داشته باشد. همچنین یک روانشناس خوب باید رازدار باشد و اسرار مراجع را پیش خود نگه دارد.

۱۰- داشتن مجوز مشاوره و روانشناسی از سازمان نظام روانشناسی :

این مجوز نشان می دهد که روانشناس و مشاور، علوم و مهارتهای لازم را برای درمان مراجعان حوزه روان داراست. متاسفانه دیده شده که خیلی از متخصصین روانشناسی در تهران که حتی در صدا و سیما هم برنامه می گذارند و خیلی سمینار و … برگزار می کنند نه تنها مجوزی از سازمان نظام روانشناسی ندارند بلکه اصلاً روانشناس نیستند!!!!

۱۱- داشتن دانش کافی بهترین روانشناس در تهران :

یکی از ویژگی های مهم این است که دارای دانش و تخصص کافی در زمینه حوزه روان باشد این یعنی مختص هر مراجع کننده تکنیک ها و روش های درمانی مختص همان مراجع کننده را به کار بگیرد تا باعث بهبودی او شود.

۱۲- ارجاع به روانپزشک ، روانشناس و مشاور :

گاهی اوقات مشکلات مراجع به تنهایی به  روانشناس خوب در تهران حل نمی شود و باید در کنار آن از بقیه متخصصین حوزه روان هم استفاده شود برای همین مشاوره خوب در تهران ، بسته به مشکل مراجع او را به روانپزشک ، روانشناس کودک ، مشاور خانواده و یا حتی بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران ارجاع می دهد.

روانشناس خوب در تهران را چگونه پیدا کنیم ؟

بعد از آشنایی با ویژگی های اصلی مشاور خوب در تهران شاید این سوال پیش بیاید حالا چگونه در شهری مثل تهران یک روانشناس و مشاور خوب پیدا کنیم ؟ در جواب باید گفت که در هریک از خیابان های اصلی تهران که قدم بزنید حتما یک آگهی تبلیغاتی ، بنر و یا تابلو های روانشناسان مختلف را مشاهده می کنید. کلینیک های روانشناسی بسیاری وجود دارند که مشغول به ارائه خدمات روانشناسی و روان درمانی هستند که شما می توانید از طریق های زیر دکتر روانشناس خوب در تهران را پیدا کنید.

در ارتباط با خصوصیات یک روانشناس خوب در تهران

مراجعه به دایرکتوری های روانشناسی :

یکی از بهترین راههای پیدا کردن بهترین مشاور در تهران مراجعه به سایت های دایرکتور روانشناسی و مطالعه سوابق متخصصین معرفی شده در آن است.

بهره مندی از تجربه آشنایان و دوستان :

از دیگر راهها برای پیدا کردن روانشناس خوب ، پرسیدن از دوستان و آشنایان می باشد. قطعاً کسانی که به مشاور خوب در تهران مراجعه می کنند ، می تواند نظرشان برای ما مفید باشد.

جستجو در اینترنت

یکی از راههای دیگر پیدا کردن بهترین مشاور در تهران ، جستجو در گوگل و مطالعه سوابق کاری متخصصین روانشناس می باشد که می تواند کمک شایانی در انتخاب روانشناس خوب کند.

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر

این مطالب هم شاید برایتان مفید باشد

یک روانشناس خوب خصوصیت هایی دارد که وی را در برابر سایر روان شناسان برجسته ميکند . روان شناسی که بتواند رفتاری حرفه ای و درست داشته باشد میتواند به بهبود مراجعین خود کمک شایانی کند.

همان گونه که پيشتر گفتم روان شناسان در زمينه های مختلفی کار ميکنند که درمان یکی از قسمت های آن است. خصوصیت هایی که در این نوشته می خوانید در مورد روان شناسانی است که کار درمانی انجام می‌دهند .

در این نوشته سعی کردم خصوصیت های یک روانشناس خوب را بنویسم تا همکاران گرامي بدانند که چطور میتوانند یک روانشناس موفق و خوب باشند و نسبت به بهبود کار خود سعی کنند. از طرف ديگر مردم هم آگاه شوند که آیا کسی که روان درمانیشان را انجام ميدهد شایستگی دارد یا نه.

 

– نشان دادن دلسوزی و هم دردی

شما بعنوان مراجع و کسی که تقاضای کمک دارید کاملاً متوجه شیوه برخورد درمانگر خود خواهید شد. شما به این نکته مهم پی خواهید برد که روان شناس شما عمیقا اظهار همدلی و هم دردی با شما دارد یا خیر. همدلی و هم دردی چیزی ورای کلمات و جملات است و در این مورد شما باید با دل و جان خود هم دردی را حس کنید.

یک روانشناس خوب علاوه بر دارا بودن دانش کافی در زمينه روان شناسی و قابلیت بکارگیری آن معلومات تخصصی در روند درمان، می بایست دیدی خالی از قضاوت، پیشداوری و مملو از درک و همدلی داشته باشد. این درک و همدلی باید به گونه ای باشد که مراجع به آسانی حرف ها و مشکلات خود را بیان کند و از مقاومت براي ابراز مشکلات خود بپرهیزد. در واقع یک متخصص روان شناسی می بایست روابطی عمیق ولی سالم با اشخاص برقرار کند؛ تا آن ها بستری مناسب براي بیان مشکلات شان فراهم ببینند و به وی اعتماد کنند.

روانشناس خوب،معرفی روانشناس خوب،ویژگی های روانشناس خوب

یک متخصص روان شناسی می بایست روابطی عمیق ولی سالم با اشخاص برقرار کند

- یک روانشناس باید شنونده ی خوبی باشد.

روان شناس بیش تر از آن که سخن بگوید می شنود. برای اینکه بتوانید به درمانجو یا همان مراجع خود کمک کنید اول باید به مشکلات وی پی ببرید بهترین راه شناسایی و اگاهی هم گوش دادن است. پس در برخورد با درمانجو باید سرتاپا گوش باشید. روان شناس باید یک شنونده ی فعال باشد و گفته های درمانجو را به خوبی بررسی و تحلیل کند.

- داشتن مهارتهای ارتباطی قدرتمند

حل شدن مشکلات بسياري از مراجعین در گرو حل تعارض آن ها با خانواده و اشخاص وابسته است که هیچوقت نتوانسته اند حرفشان را از طریقی درست به آن ها بیان کنند. گاهی ضروری است روان شناس، مداخلاتی در جهت برقرار شدن رابطه درست بین افراد خانواده، انجام دهد. در این مورد روان شناس خود باید مهارت در برقرای رابطه مؤثر را داشته باشد.

- برخورداری از سلامت روان و اهمیت دادن به سلامتی خود

خوشبختانه یا متأسفانه موقع برخورد با روان شناس، نظر مردم جامعه در درجه نخست به سلامت روانی خود روان شناس است. این کاملاً طبيعي است. چه طور ميشود به روانشناسی که در کنترل خشم دچار مشکل است و وضعیت تهاجمی دارد اعتماد کرد. رسم بر این است که روانشناسی که وارد حرفه ی درمانی مي شود در ابتدا مورد تحلیل قرار می گیرد. امید است در آينده شاهد چنين حرکتی در ایران هم باشیم.

روانشناس خوب،معرفی روانشناس خوب،ویژگی های روانشناس خوب

روان شناس خوب توصیۀ مستقیم نمی کند

- رفتار و گفتار روانشناس باید سنجیده باشد.

روان شناس باید فن بیان خوب داشته باشد و بتواند مراجع را بسوی خود جذب کند. درصورتی که مراجع با روانشناس حس راحتی کند روند درمان و کیفیت گفتگو بهبود می یابد. فن بیان مهارتی است که یک روانشناس خوب باید به خوبی آن را بیاموزند. به یاد بسپارند اصلاً درمانجو یک جلسه ی خشک و بی روح را دوست ندارد. یک روان شناس خوب کسی است که اعتماد به نفس دارد و شایستگی خود را در رفتار و گفتارش آشکار ميکند .

- روان شناس باید رازنگهدار باشد.

انواع روان درمانی و مشاوره + مزیت های مراجعه به روانشناس

این سه دیدگاه تان درباره روانشناس‌ها را تغییر دهید

رازداری را میتوان برجسته ترین خصوصیت یک روانشناس خوب دانست. روانشناس هیچوقت گفته ها و رازهای درمانجوی را براي افراد دیگر اشکار نمی کند. آن چه در اتاق روانشناس گفته و شنیده ميشود همان جا می ماند و از اتاق بیرون نمی رود. پس چنانچه کسی پیش روانشناس برود و بگوید به همسرش خیانت کرده یا سرقت کرده نباید نگران باشد زیرا روانشناس رازنگهدار خواهد بود. تنها زمانی روانشناس گفته های مراجع را براي سایرین بیان ميکند که یک مرجع قضایی مثل دادگاه براي روشن شدن یک پرونده مثل قتل به گفته ها احتیاج داشته باشد. من بر این باورم که روان شناسان در جلسه ی روان درمانی از کشیشانی که اقرار به گناهان را می شنوند هم رازدارتر هستند!

- روان شناس خوب مهارت های بین فردی خوبی دارد.

نخستین و واضح و روشن ترین مهارتی که هر روانشناسی باید داشته باشد این است که بتواند با سایرین به خوبی رابطه برقرار کند. وی به احساسات و افکار سایرین توجه ميکند و با مراجع خود گرم و دوستانه برخورد ميکند و در جلسه درمان بر مراجع تمرکز ميکند نه خود.

- روان شناس خوب مدام به دنبال افزایش دانش و توانایی خود است.

علم روانشناسی مثل دیگر علوم هر روز شاهد پیشرفت های جدیدی است به همین علت هر روانشناسی باید خود را ملزم به مطالعه و اموزش مستمر براي ارتقای توانایی ها و مهارت های خود کند. پس باید به توانایی های افرادی که خود را عالم و همه چیزدان می دانند تردید کرد .

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

آموزش آنلاین والدین جهت ارتباط صحیح باکودک

روانشناس خوب،معرفی روانشناس خوب،ویژگی های روانشناس خوب

یک روانشناس باید شنونده ی خوبی باشد

- روان شناس خوب هدف های درمانی مشترکی را انتخاب ميکند .

یکی از مهم ترين خصوصیت های یک روان شناس کارامد این است که با همکاري مراجع خود اهداف درمانی مشخصی را تعيين و براي دستیابی به آنها سعی کند. به عبارت ديگر، شما ميدانيد  که قرار است در جلسات مشاوره چه هدف هایی دنبال شوند.

- روان شناس خوب توصیۀ مستقیم نمی کند.

یک روان شناس خوب به شما توصیه مستقیم نمی کند( مگر در وضعیت اضطراري) و سعی ميکند توانایی حل مسأله را اموزش دهد تا خودتان بتوانید مشکلتان را حل کنید.

وی با همکاري شما مشکل مطرح شده را تحلیل و به شما کمک ميکند که بهترین انتخاب را داشته باشید ولی بجاي شما انتخاب نمی کند. این ضرب المثل قدیمی در جلسات مشاوره کاربرد زيادي دارد:روان شناس خوب کسی است که به شما ماهیگیری یاد بدهد نه ماهی

- روان شناس به دنبال درمان است نه درآمدزایی.

هر کسی براي طی کردن زندگی خود نیازمند این است که درامد داشته باشد روان شناسان هم بر پایه ی خدمات درمانی که به درمانجو می‌دهند از وی پول می گیرند. روانشناس خوب تمرکز و توجه خود را روی فرآیند درمان مراجع می گذارد نه اینکه نگاه خود را به ساعتش بیاندازد که با پایان جلسه از وی پول بخواهد.

چگونه یک مشاور یا دکتر روانشناس خوب برای خود انتخاب کنیم؟

برخی اوقات در زندگی، هر یک از ما ممکن است نیاز به کمک در برخورد با مشکلات مان داشته باشیم. بطور مثال مشکلات مربوط به ازدواج یا رابطه عاطفی، وضعیت خانوادگی، از دست دادن شغل، مرگ عزیزان، افسردگی، استرس، فرسودگی یا سوء مصرف مواد. این مشکلات و تنش های زندگی روزانه می تواند به طور قابل توجهی ناتوان کننده باشد. گاهی اوقات ما نیاز به کمک خارجی از یک فرد حرفه ای و آموزش دیده داریم تا به کمک او روی این مشکلات کار کنیم. یک روانشناس خوب از طریق درمان، به افراد مختلف در تمام سنین کمک می کند تا زندگی سالم و سازنده تری داشته باشد.

فرض کنید احساس ناراحتی و غم و اندوه زیاد و طولانی را احساس می کنید و با وجود تلاش های شما و کمک خانواده و دوستان، به نظر نمی رسد مشکلات شما بهتر شود. شما برای انجام فعالیت های روزمره دشوار می شوید: به عنوان مثال، شما نمی توانید روی کارهایتان تمرکز کنید و در نتیجه عملکرد شغلی شما افت می کند. بیش از حد نگران هستید و به شدت بدبین شده اید.  ممکن است دست به کارهایی بزنید که برای شما یا دیگران مضر است: به عنوان مثال ممکن است، بیش از حد مشروبات الکلی مصرف کنید، به مواد مخدر روی بیاورید یا رفتارهای بیش از حد تهاجمی و پرخاشگرانه از خود بروز دهید.

روانشناسی و روان درمانگری چیست؟

روانشناسانی که در زمینه رواندرمانی و دیگر انواع درمان روانشناختی تخصص دارند، متخصصین بسیار توانمندی در زمینه رفتار انسان، ارزیابی سلامت روان، تشخیص، درمان و تغییر رفتار هستند. یک دکتر روانشناس خوب با بیماران کار می کند تا احساسات و نگرش های خود را تغییر دهند و به آنها کمک کنند تا الگوهای رفتار سالمتر و موثرتری را ایجاد کنند.


فقدان عزیزان در زندگی مساله ای است که به ظرفیت بالایی برای سازگار شدن نیاز دارد و رنج زیادی را همراه دارد. اگر مراحل سازگاری با عزیز از دست رفته در شما به خوبی سپری نشود تبعات جبران ناپذیر آن مانند افسردگی، اضطرابهای دائمی از دست دادن، ضعیف شدن استقلال فردی و ... تا پایان عمر باقی خواهد ماند.



معرفی یک دکتر روانشناس خوب

یک دکتر روانشناس خوب از روشی معتبر و علمی برای کمک به اصلاح افکار، احساسات و رفتار افراد استفاده می کند. روان درمانی یک تلاش مشترک بین یک فرد و یک روانشناس است و محیطی حمایتی را برای فرد فراهم می کند تا به صورت راحت و محرمانه درباره نگرانی ها و احساسات خود صحبت کند. یک دکتر روانشناس خوب حریم خصوصی و محرمانه بودن اطلاعات شما را بسیار مهم می داند. یک دکتر روانشناس خوب به سوالات شما در مورد موارد نادری که اطلاعات محرمانه فرد باید به اشتراک گذاشته شود، پاسخ خواهد داد. یک دکتر روانشناس خوب کاملا به حرف های شما گوش می دهد، با شما همدلی می کند و شما را قضاوت یا سرزنش نمی کند.

چگونه یک دکتر روانشناس خوب پیدا کنم؟

برای پیدا کردن یک دکتر روانشناس خوب، بجای استفاده از توصیه افراد غیر متخصص مانند دوستان و آشنایان یا خانواده که احتمالا با روانشناسی سر و کار داشته اند و میخواهند او را به شما معرفی کنند باید از افراد متخصص کمک بگیرید. ممکن است در صورت انتخاب روانشناس اشتباه مدت ها وقت و هزینه خود را صرف کنید اما به نتیجه نرسید. اصولی ترین راه برای انتخاب یک روانشناس خوب مصاحبه تشخیصی است. مصاحبه کننده تشخیصی خود یک روانشناس مسلط به علم روانشناسی و دارای اطلاعات بسیار نسبت به متخصصان روانشناسی و روانشناسان خوبی است که بر روی موضوعات و مشکلات خاص تبهر دارند. مصاحبه کننده تشخیصی با یکی دو جلسه صحبت با شما می تواند مشکل شما را تشخیص داده و دکتر روانشنان خوب و پروتکل درمان مناسب برای شما را تعیین می کند.

در هنگام انتخاب یک دکتر روانشناس خوب به چه مسائلی باید توجه کنیم؟

روانشناسان و مراجعین با هم کار می کنند و کار گروهی در این میان بسیار مهم است. اکثر روانشناسان بر این باورند که مهم ترین عامل در تعیین انتخاب یک روانشناس اعتبار و معروفیت او نیست بلکه میزان رضایت شخصی مراجع  از کار با آن روانشناس است. روابط خوب با روانشناس بسیار مهم است. پس کسی را انتخاب کنید که در حضور او آزاد و راحت هستید. هیچ گاه به روانشناسی که با او هر گونه رابطه حقیقی یا مجازی حتی یک رابطه دوستانه یا آشنایی معمولی دارید مراجعه نکنید. تنها می توانید از او بخواهید که یک روانشناس خوب را با توجه به مشکلی که دارید به شما معرفی کند.

سوالاتی که باید از روانشناس خود بپرسید…

آیا شما یک روانشناس مجاز هستید؟ مجوز روان درمانی خود را از چه سازمان یا نهادی دریافت کرده اید؟ چند سال است که شما روانشناسی را کار کرده اید؟ من احساس (اضطراب، تنش، افسردگی یا …) میکنم یا  (با کارم، همسرم، خانواده ام، خوردن، خوابیدن و ….) مشکل دارم. چه تجربه ای برای کمک به مردم در این نوع مشکلات دارید؟ به عنوان مثال، کار با کودکان و خانواده ها در تخصص شما هست؟ از چه نوع یا روش درمانی استفاده می کنید و این روش چقدر برای مقابله با مشکل یا مسئله من موثر بوده است؟ هزینه های شما چقدر است؟ (هزینه ها معمولا بر اساس یک جلسه ۴۵ دقیقه ای تا ۵۰ دقیقه محاسبه می شود.) آیا هیچ نوع بیمه ای را قبول میکنید؟ آیا وابسته به هیچ سازمان، انجمن یا مرکز دولتی یا خصوصی هستید؟

چگونه می توانم بدانم آیا روانشناسم مناسب من هست یا نه؟

احساس راحتی، درک درست مساله و دریافت بازخوردی که باعث شود احساس کنید که در مسیر درست هستید نشان می دهند که روان شناس مناسب خود را یافته اید.


پس از اولین جلسه، روانشناس شما باید یک طرح درمان واضح را مشخص کرده و اهداف شما را از شما بپرسد، اینکه شما می خواهید به چه چیزهایی برسید و با توجه به آنها استراتژی مناسب برای رسیدن به اهدافتان را مشخص کند.

اگر شما احساس می کنید که در جلسات هیچ کاری نمی کنید و کارها خوب پیش نمی رود، مهم است که آن را به درمانگر خود یگویید. بازخوردهای شما بسیار مهم است و میتواند کمک کند روانشناس شما رویکرد خود را برای کمک به شما تنظیم کند.



منبع : http://behtarinravanshenas.ir/







  #522

When you have bankruptcy issues or issues with your loans, turn to the professionals here at East Bay Bankruptcy & Attorneys. We are going to be able to help you get back on track in no time. bankruptcy Attorney Concord




  #523

Your content helped me a lot to take my doubts, thank you very much. Visit <a href="https://www.tulsaareachiropracticservices.com">tulsaareachiropracticservices.com</a> .


  #524

Your content helped me a lot to take my doubts, thank you very much. Visit tulsaareachiropracticservices.com


  #525

Your information is very interesting. Thank you for sharing.Greetings from 2newbeginnings.com


  #526

Thanks for the update! Very helpful.

office cleaning service Boston


  #527

Glad to join your community!


  #528

Check these out: United Business Loans and Air Conditioning Repair Richardson


  #529

smiling face .


  #530

Would love to participate, alas, I do not live in Houston!


Cabinet Painting Highlands Ranch



  #531

sites.google.com/site/unit...itedbusinessloansbostonma/
https://sites.google.com/site/acrepairrichardson


  #532

Check great example can be found at LF Jersey City Tub Reglazing, blog post from VT Lakewood Tub Reglazing, blog post from Wilmington Tub Reglazing, new post from JW Toms River Tub Reglazing, read more on EK Philadelphia Tub Reglazing`s official blog and from the CCT Apex Housepainters blog...

Visit: https://sites.google.com/site/jerseytubreglazing/, https://sites.google.com/site/lakewoodtubreglazing/, https://sites.google.com/site/wilmingtontubreglazing/, https://sites.google.com/site/tomsrivertubreglazing/, https://sites.google.com/site/philadelphiatubreglazing/ and https://sites.google.com/site/cctapexhousepainters


  #533

Hi everyone, just joined the community. Looking to learn and share more about pregnancy


  #534

Mobile Mechanic Chicago Fort Worth's Best Mobile Mechanic Mobile Mechanic Houston Mobile Mechanic Jacksonville Mobile Mechanic Orlando Miami's Best Mobile Mechanic San Diego's Best Mobile Mechanic Mobile Mechanic Tacoma Mobile Mechanic Sacramento


  #535

We are providing technical support for those client who
are want to do business with their short code. We provide
technical support of SMS short code services like Keyword
generation, Service ID, API Integration etc. as per
client's requirement

<a href="http://rencacontigoweb.com/web/support/driver-pack-for-windows-7-64-bit-free-download.php">driver pack for windows 7 64 bit free download</a> <a href="http://rencacontigoweb.com/web/macos/fs-14-download-windows-phone.php">fs 14 download windows phone</a> <a href="http://rencacontigoweb.com/web/new/wallpaper-windows-7-download.php">wallpaper windows 7 download</a>

sciencify.net/_/full/flash-...ilion-dv2000-download.html sciencify.net/_/macos/hdmi-...ows-rv411-10-download.html sciencify.net/_/windows/pyt...thon-windows-download.html


  #536

Awesome read you've got there Duluth, I'll have to pass it on! Franchise Law


  #537

We are providing technical support for those client who
are want to do business with their short code. We provide
technical support of SMS short code services like Keyword
generation, Service ID, API Integration etc. as per
client's requirement

<a href="http:///manmast.com/dir/openoffice-download-for-windows-7.php">openoffice download for windows 7</a> <a href="http:///manmast.com/dir/canon-mf-230-series-driver-download-windows-10.php">canon mf 230 series driver download windows 10</a> <a href="http:///manmast.com/dir/windows-10-download-site.php">windows 10 download site</a>

elbolivariano.com/web/demo...e-windows-10-download.html elbolivariano.com/web/driv...e-download-windows-10.html elbolivariano.com/web/new/...s-download-windows-10.html


  #538

Whether you think of yourself as a virtual sex pro or otherwise, the fact is we were already using technology in our every day sex lives pre-lockdown without also realising it. Dating applications, gliding right into the DMs, sexting, Skype and also WhatsApp were all aiding us to help with informal hook ups, connection sex as well as sexually billed flirting. What were once the devices we made use of primarily to develop to reality, in-person sex are currently serving as the only means several of us are sexually linking at all.

Dropping your sex partner a nude in the middle of the job day, or engaging in post-dinner phone sex unexpectedly aren't the inexpensive delights they made use of to be ... for some of us they're all we need to deal with. When being physically touched by the other individual is unexpectedly off the table, you end up being hyperaware of all the various other means we sexually eat each other. While this can be positive and gently press you towards trying something fun and also brand-new, it can likewise backfire.

Hot voice notes
Speaking from my current experience, backfire can imply trying to spontaneously go down someone a voice note of you solo-seshing yourself to climax, and not having the ability to cum since you're too preoccupied with how much time the voice note has actually been videotaping, if it will be also dull for them, as well as if you're making ' sufficient' noise. This is where the efficiency aspect of online sex starts, and also why it has the potential to be problematic.
I started off feeling like Kat Hernandez from Euphoria, in an OnlyFans mindset. I felt like digital sex ultimately offered me the chance to beam and perform for a companion. But really swiftly, the feeling of being observed instead of being knowledgeable kicked in. Some people get off on that. I did initially, yet after that it began to feel odd. It prevented me from unwinding, as well as subsequently, coming. Simply put: my clitoris was experiencing stage fright - confirmed by the reality I came within 20 seconds after choosing to scrap the entire voice note thing.





goldfishinfo.com/__media__/...tory/mutual-pantyhose-wank
www.tanksandbladders.com/__...ry/dannys-late-night-visit
slwipclient.biz/__media__/j...xyz/sex-story/the-bus-ride
benpaint.com/__media__/js/n.../sex-story/my-triplets-pt3
kirkwoodbankofnevada.com/__...-story/tonight-its-my-turn
dmclaw.cloudhostedresources...x-story/used-at-the-office
www.kluegel.com/__media__/j...xyz/sex-story/the-bull-pt2
7ba.org/out.php?url=https:/...sex-story/i-love-you-daddy
thegianthub.com/__media__/j...y.xyz/sex-story/mutual-fun
centralohiocoaching.com/__m.../not-your-typical-delivery
skillzcoach.com/__media__/j...-if-wishes-were-hornets-#8
blogger.bz/erog/out.cgi?id=...-story/threat-of-blackmail
carepromed.com/__media__/js...y/the-18-year-old-neighbor
njelite.com/__media__/js/ne...eries-best-cuckold-story-e
bilingualschooljobs.com/__m...ng-my-partners-milf-boss-3
partygifter.com/__media__/j...tory/halloween-to-remember
charlieklingel.com/__media_.../amys-double-dildo-delight
fupomm.com/__media__/js/net...-gives-her-daughter-a-gift
visionaryprofessionals.net/...ry/myrtle-beach-and-ariana
davidjcalverley.com/__media...z/sex-story/een-hels-ritje



  #539

Very nice! I'll pass it on. wedding DJ


  #540

Interesting site. I'll bookmark for future posting. roof replacement





Bookmark and Share





Login or Register to post messages








show Similar forum topics

announcement from ECFMG
Announcement
New announcement-ecfmg
show Related resources









Advertise | Support | Premium | Contact